REGULAMIN
Sklep internetowy dostępny pod adresem elektronicznym playalbums.pl prowadzony jest przez: Magda Bułkowska Play Albums, NIP 9662174092, REGON 524533239
I. Informacje ogólne
- Sklep internetowy www.playalbums.pl prowadzi sprzedaż detaliczną, zamówienia są przyjmowane za pośrednictwem strony internetowej lub mailowo.
- Rejestracja w Serwisie jest równoznaczna z akceptacją Regulaminu i zobowiązuje Klienta do jego przestrzegania.
II Warunki zawierania umowy sprzedaży
- Zamawiający może złożyć zamówienie po założeniu konta jako zarejestrowany klient albo bez zakładania konta jako gość.
- Każde złożone zamówienie otrzymuje swój numer, który Zamawiający jest obowiązany podać przy każdym kontakcie ze Sklepem.
- Prezentowane w Serwisie Internetowym informacje dotyczące Produktów, a w szczególności opisy, parametry techniczne i ceny nie stanowią oferty sprzedaży w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.), lecz zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego. Nie stanowią one również zapewnienia Usługodawcy.
- Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera wszystkie składniki. Cena nie zawiera kosztów dostawy.
- Zamówienia można składać poprzez witrynę internetową Sklep www.playalbums.pl/sklep – 24 godziny na dobę przez cały rok.
- Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu, który będzie dołączany do Produktu.
- Sprzedawca nie ingeruje w informacje podane przez Zamawiającego na potrzeby realizacji zamówienia, w szczególności nie poprawia błędów ortograficznych ani odmian gramatycznych podanego tekstu. Wydrukowane zostanie dokładnie to co zostało wprowadzone w kreatorze zamówienia.
- Termin realizacji zamówienia wynosi do 10 dni roboczych od następnego dnia roboczego po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym Sklepu.
- W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia w powyższym terminie z przyczyn niezależnych od Sprzedawcy, Sprzedawca poinformuje o tym Zamawiającego wraz z podaniem nowego terminu realizacji zamówienia.
III Odstąpienie od umowy
- Wszystkie produkty, które można zakupić za pośrednictwem Sklepu, jest personalizowana i wykonywana na zamówienie według specyfikacji Zamawiającego. W stosunku do takich produktów Zamawiającemu będącemu Konsumentem nie przysługuje prawo odstąpienia od umowy i zwrotu towaru.
- Wszystkie produkty wykonywane w naszym sklepie są wykonywanie na zamówienie i według indywidualnych parametrów wskazanych w zamówieniu. Zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Dz.U.2014 poz. 827 ze zm., prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni nie obejmuje umowy w której przedmiotem świadczenia jest produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego potrzeb.
IV Gwarancja
- W przypadku niezgodności towaru z umową odpowiednie zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego Dz.U.2002.141.1176 ze zm.
- Sklep zastrzega, iż zdjęcia towarów oferowanych na stronie internetowej w Sklepie mogą nieznacznie odbiegać od rzeczywistego ich wyglądu, na przykład w zakresie ich kolorów oraz rozmiarów, i nie może to stanowić podstawy gwarancji.
- Warunkiem realizacji roszczeń Zamawiającego jest sprawdzenie paczki przy jej odbiorze oraz wypełnienie protokołu szkody w przypadku uszkodzenia lub braków towaru.
- Gwarancja udzielana jest na okres 12 miesięcy.
- Za dzień rozpoczęcia załatwiania zgłoszenia gwarancyjnego przyjmujemy dzień odebrania przesyłki z przesyłanym Produktem. Czas załatwienia zgłoszenia gwarancyjnego wynosi maksymalnie do 30 dni kalendarzowych, jednak zazwyczaj nie dłużej niż 14 dni kalendarzowych. Za datę załatwienia zgłoszenia gwarancyjnego przyjmujemy datę nadania przesyłki z naprawionym lub wymienionym Produktem do Klienta lub datę wysłania przelewu ze zwrotem pieniędzy do Klienta.
Uprawnienia Klienta z tytułu gwarancji wygasają w przypadku gdy:
a. obsługujący zgłoszenie gwarancyjne serwis stwierdzi ingerencję w sprzęt przez osoby nieuoważnione przez nas (np. naruszone plomby, itp.);
b. uszkodzenie produktu powstało w wyniku stosowania nieoryginalnych lub niezgodnych z zaleceniami producenta materiałów eksploatacyjnych;
c. uszkodzenie towaru powstało wskutek zdarzeń losowych (powódź, pożar, itp.);
d. obsługujący zgłoszenie gwarancyjne serwis stwierdzi uszkodzenie mechaniczne, chemiczne lub termiczne;
e. usterka jest spowodowana nieprawidłową instalacją bądź użytkowaniem danego produktu niezgodnie z jego przeznaczeniem lub instrukcją obsługi.
V Sposoby płatności za Towar
- Konsument może wybrać następujące formy płatności za Towar:
- przedpłata przelewem na konto firmy
- Zapłaty przelewem należy dokonać na podany rachunek bankowy: Play Albums 14 2490 0005 0000 4530 2189 9423
VI Sposoby dostawy
- Dostawa zamówionych Towarów odbywa się poprzez przekazanie Towaru za pośrednictwem firmy kurierskiej.
- Wybór sposobu dostawy jest dokonywany przez Konsumenta w trakcie składania zamówienia.
- Dostawa Towaru odbywa się na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
VII Reklamacje
- Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Konsumenta z tytułu prawa do rękojmi za wadę fizyczną i prawną określony jest ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny.
- Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Konsumentowi Towar bez wad.
- Reklamację można złożyć w następujący sposób:
a) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty e-mail na adres: kontakt@playalbums.pl - Reklamacja powinna zawierać:
a) imię i nazwisko Konsumenta,
b) nazwę Towaru oraz dokument zakupu,
c) datę wystąpienia wady,
d) opis i rodzaj dostrzeżonej wady,
e) żądanie Konsumenta związane z doprowadzeniem Towaru do stanu zgodności z Umową sprzedaży. - Sprzedawca ustosunkuje się do żądań Konsumenta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania żądania Konsumenta
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem polskim.
W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt 4 niniejszego paragrafu.
Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) będącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r.